E fa'afefea ona filifili se fa'ailoga keke sili sili ona lelei?

  • gaosi mea pepe

I aso nei,fa'amea fa'asala siliconeo loʻo faʻaalia ma o nisi taimi e masani ona tatou vaʻai i ata faʻasoa i luga o ala o faasalalauga lautele o keke matagofie i foliga eseese, lea e faia moni mai le gaosiga osilikonikeke kekei mea tao tao tao.Mo le suamalie, e fiafia keke i le faʻatauina o mea faigaluega kuka e popole e uiga i le filifiliga, e le iloa po o le fea e talafeagai, o le ituaiga sili atu ona aoga, e pei ona fai mai le tala, lelei lelei e matua lelei lava, e pei o sekeke keke silikonigaosi oloae manaʻo e fai atu "silicone mold" lelei e tatau ona lelei pe leaga pe faʻafefea ona filifili, faʻafefea ona faʻaoga le saogalemu ma le faʻaogaina o keke silikoni keke keke keke!

 O le silicone keke keke e masani ona faʻaaogaina mo le kukaina o meaʻai, o le mea lea e le mafai ona le amanaiaina le saogalemu o meaʻai, sosoo ai ma faʻafitauli faʻavae o le oloa ma le lelei o le oloa e iloa ai pe faʻafefeteina foliga o le keke, o le foliga atoatoa.O nei mea e faʻalagolago i le filifiliga o mea mataʻutia ma le uʻamea na faʻaaogaina e fai ai le keke keke, o le mafuaaga lea e eseese ai tau o keke keke i luga o le maketi.

Mo molds keke silikoni, o le faiga o le gaosiga o le mauaina lea o foliga e manaʻomia e ala i le oomiina o le uʻamea uʻamea i le maualuga o le vevela, faʻapipiʻi pu i totonu o le limu, ona tuʻu lea o mea mata i totonu o le fatu ma vulcanising.

 fa'amea fa'asala silicone

O se faʻataʻitaʻiga silikoni sili ona lelei e manaʻomia ai se faʻataʻitaʻiga lelei ma meafaitino, o lea o mea mataʻutia mo meaʻai sili silicone e vaevaeina i ituaiga eseese o le gaosiga o le paʻu, ma o le lelei o le paʻu e faʻamasinoina mai le malosi, faigata ma le lagona o le tele o mea e malamalama ai. , o le mea moni, mai le gaosiga i totonu o le gaosiga o silicone e suʻesuʻe atili saʻo ai le faʻamautinoaina o le lelei o mea, e pei o le paʻu vaivai, vaivai, leaga fefiloi.O mea e vaivai, maʻaleʻale, e le faʻafefiloi lelei ma isi.

 I le faʻaopoopoga i le lelei o keke keke, e tatau ona e suʻeina faʻafitauli i le gaosiga o gaosiga o mea gaosi oloa silikoni, e pei o le faʻaogaina, faʻafefiloi o mea mataʻutia ma le faʻasolosolo mulimuli ane o pito ma foliga.

masini keke silikoni

 I le avea ai ma tagata faʻatau, e tatau ona e iloa le lelei mai vaega nei.

 1, Lagona lelei, vaivai ma faʻalelei ma aua le taofi, e mafai ona vevela ma vevela (e mafai ona fetaui ma le maualuga o le vevela lagona masani pe faʻafefete vevela)

 2, tikeri maualuga, maufetuunaʻi lelei, faʻaloloa i tua pe a uma le toe faʻaleleia otometi, ma se tikeri patino o le faigata.

 3, Leai se faaletonu i luga o le pito i luga, laiti laina vaeluaina, leai se kelu faʻailoga i luga o le oloa, faʻailoga mea i laina vaeluaina

 4, Leai se manogi manogi, e mafai ona faʻaaogaina e taumafai e susunuina le afi matala pe asu paʻepaʻe ma pefu paʻepaʻe-pei o se mea silicone.


Taimi meli: Oke-14-2022