E fa'afefea ona filifili ma fa'aoga sa'o ipu umukuka silicone

  • gaosi mea pepe

Silicone mea umukuka e le gata o le pele o umukuka i Sisifo, ae mafai foi ona vaaia i soo se mea i olaga o tagata masani.I aso nei, seʻi o tatou toe faʻamasani i tatou lava i ipu umukuka silikoni.

 mea umukuka kuka

O le a le silicone

 

Silica gel o se igoa lauiloa mo pa'u silikoni.Silicone pa'u o se silicone elastomer faia e vulcanization o polysiloxane faavae polymers ma hydrophobic silica i lalo o le vevela ma le mamafa.

 

Fa'ailoga ole Silicone

 

Tete'e vevela: Silicone paʻu e sili atu le faʻafefe o le vevela nai lo le paʻu masani, ma e mafai ona faʻaaogaina mo le sili atu i le 10,000 itula i le 200 ° C, ma e mafai foi ona faʻaaogaina mo se vaitaimi i le 350 ° C.

 

Tete'e malulu: Silicone pa'u o lo'o i ai pea le elasticity lelei i le -50℃~-60℃, ma o nisi pa'u silicone fa'apitoa e mafai ona tatalia le vevela maualalo.

 

isi:Silicone paʻu o loʻo iai foʻi uiga o le vaivai, faʻamama faigofie, teteʻe o loimata, faʻaleleia lelei, ma le vevela vevela.

 

Mea masani umukuka silicone i luga o le maketi

 

Molds: silicone keke keke, fata aisa silicone, kuka fuamoa silicone, sili sukalati limu, ma isi.

 

Meafaigaluega: sipuni silisi, spatula silisi, sasa fuamoa silicone, sipuni silisi, pulumu suauu silicone.

 

Meafaigaluega: ipu gaugau silicone, pesini silisi, ipu silikoni, ipu silicone, pusa meaai silikoni.

 

O mea nei e tatau ona va'aia pe a fa'atau:

 

Faamoemoe: Faitau ma le faaeteete le igoa o oloa, siaki pe ua atoatoa mea o loʻo i totonu o le igoa, pe o iai faʻamatalaga faʻamatalaga ma le tausisia o tulaga saogalemu o taumafa a le atunuʻu.

 

Filifili: Filifili le oloa sa'o mo le fa'amoemoe.Ma fa'alogo lelei i le filifilia o oloa ma se mea mafolafola, lamolemole, e leai ni pa'u ma otaota.

 

Sogisogi: E mafai ona e sogisogi i lou isu pe a fa'atau, aua le filifilia ni oloa e manogi uiga ese.

 

Solo: solo le pito i luga o le oloa i se solo pepa pa'epa'e, aua le filifilia se oloa ua mou atu pe a uma ona solo.

 

O mea nei e tatau ona vaʻaia pe a faʻaaogaina:

 

Aʻo leʻi faʻaaogaina, e tatau ona fufulu le oloa e tusa ai ma manaʻoga o le igoa o le oloa poʻo le tusi lesona e faʻamautinoa ai e mama le fufulu, ma pe a manaʻomia, e mafai ona faʻamaʻaina e ala i le faʻapupuna i le vai vevela maualuga.

 

Pe a faʻaaogaina, e tusa ai ma manaʻoga o le igoa o le oloa poʻo le tusi lesona, faʻaaoga i lalo o tulaga faʻapitoa o le faʻaogaina, ma faʻalogo faapitoa i le saogalemu o le faʻaogaina o le oloa.-10cm mamao, aloese mai le faʻafesoʻotaʻi saʻo ma puipui e fa o le ogaumu, ma isi.

 

A uma ona faʻaoga, faʻamama i se ie vaivai ma le faʻamama le faʻafefe, ma faʻamamago.Aua ne'i fa'aogaina mea faigaluega fa'amama e pei o ie mata'utia po'o fulufulu u'amea, ma 'aua ne'i pa'i atu i ipu umukuka silikoni ma ipu ma'ai.

 

O le pito i luga o le silica gel o loʻo i ai sina faʻaogaina o le electrostatic adsorption, lea e faigofie ona pipii i le pefu i le ea.E fautuaina e teu i totonu o se kapoti mama poʻo se tapuni tapuni pe a le faʻaaogaina mo se taimi umi.


Taimi meli: Feb-12-2022