E faʻafefea ona gaosia meaʻai sili silicone mold?

  • gaosi mea pepe

O le faagasologa o le faia o se meaʻai saogalemu silicone mold i totonu o se falegaosimea e aofia ai ni laasaga e faʻamautinoa ai o le oloa mulimuli e fetaui ma tulaga saogalemu talafeagai.O laasaga nei o le a mulimuli ai se fale gaosi masani e gaosia ai semea'ai saogalemu silicone limu:

silikoni limu1(1)

1. Filifiliga o mea mataʻutia: O le laasaga muamua i le faia o se meaʻai saogalemu silicone mold o le filifilia lea o le ituaiga saʻo o le paʻu silikoni e talafeagai mo le faia o molds.O le paʻu silicone e masani lava ona faʻavae i luga o se polymer silicone lea e faʻatulagaina e faʻafetaui ai manaʻoga faʻapitoa o loʻo faia.E tatau ona filifilia ma le toto'a mea mata'ina ina ia mautinoa e le oona ma saogalemu mo le fa'aoga i le tapenaina o mea'ai.

2. Fa'afefiloi mea: A uma ona filifilia mea mata, fa'afefiloi fa'atasi e fai ai se paluga tutusa.O le faʻafefiloi e masani ona faia i le faʻaaogaina o masini faʻapitoa e faʻamautinoa ai le saʻo saʻo o loʻo faʻaaogaina e fatu ai se oloa faifai pea.

3. Saunia o le faʻailoga: Aʻo leʻi sasaa le silikoni i totonu o le pusa, e tatau ona saunia e maua le silicone.E aofia ai le fa'amamāina ma le togafitia o le limu e aveese ai so'o se mea e ono afaina ai le lelei o le oloa mulimuli.

4. Liligiina le silikoni: Ona sasaa lea o le silikoni saunia i totonu o le faʻaoga e faʻaaoga ai meafaigaluega faʻapitoa e faʻamautinoa ai o loʻo faʻasalalau tutusa le silicone i totonu o le limu.O lenei faiga e toe faia seia oʻo ina sasaa le aofaʻi o le silicone i totonu o le limu.

5. Faʻamalolo le silikoni: A maeʻa ona sasaa le silikoni i totonu o le pusa, e tuʻu e faʻamalolo mo se vaitaimi patino.E mafai ona faia lenei faiga fa'amalolo i le vevela o le potu po'o le fa'avevelaina o le limu e fa'avave ai le fa'amaloloina.

6. Faʻataʻitaʻiina o le faʻailoga: A maeʻa ona faʻamalolo le silikoni, e mafai ona aveese le limu mai le gaosiga o gaosiga.O le limu e mafai ona faʻataʻavaleina ma le lima pe otometi, faʻalagolago i le ituaiga o loʻo gaosia.

7. Faʻamamaina ma afifiina: A maeʻa ona faʻamalo le faʻafefe, e faʻamamaina ma asiasia ina ia mautinoa e fetaui ma tulaga talafeagai mo le saogalemu o meaʻai.O le taimi lava e faʻamaonia ai e saogalemu, o loʻo faʻapipiʻiina le limu mo le lafoina i le tagata faʻatau.

I le aotelega, o le faagasologa mo le faia o se meaʻai saogalemu silicone mold i totonu o se falegaosimea e manaʻomia ai le faʻaeteete i auiliiliga ina ia mautinoa o le oloa mulimuli e saogalemu mo le faʻaaogaina i le sauniuniga o meaʻai.O mea mata'ina ua filifilia, masini otometi fa'aaogaina, ma le fa'amalologa o mea uma e faia se sao taua i le gaosia o se oloa maualuga ma saogalemu.


Taimi meli: Iuni-01-2023