E fa'afefea ona aveese le manogi o le silicone mold?

  • gaosi mea pepe

O lesilikoni limuo le ai ai se manogi faapitoa, o le manogi lea e faʻaosoina e ana lava mea.O lea ituaiga manogi e mafai ona alu ese pe faatelevaveina le sogisogi i nisi o auala.

信图片_20220811154615

A matou fa'atau se mea fousilikoni limu, e tusa ai ma le limu, o le ai ai ni manogi, o se mea masani foi, ma o nei manogi e le afaina ai tagata.
E fa'afefea la ona e 'ave'esea nei manogi?

1. A e fa'atau, e mafai ona e tu'u i totonu o le vai fa'apuna ma fa'asusu.A uma ona pa'ū le vevela o le vai, fa'asusu mo ni nai taimi e aveese ai.

2. A uma ona faʻatau, tatala, ma tuʻu i se nofoaga e lelei le tafe o le ea, e pei o se faamalama, ma tuʻu mo le 4 aso, ma o le a mou atu le manogi.

3. E mafai ona e faʻaogaina se ogaumu microwave e tuʻu i totonu o le ogaumu, ma o le manogi o le silicone mold o le a faʻaumatia i le maualuga o le vevela.

4. E mafai ona faʻamama le faʻamaʻi silicone i se mea faʻamama.A uma ona fufulu, solo mama ma tuu mo ni nai itula.

5. Fa'aaogā le pulunifo e aveese ai le manogi, fa'aoga se pulumu e aveese ai nisi o mea fulunifo, ma olo i luga o le silikoni mold, lea e mafai ona aveese lelei ai le manogi.

6. E mafai fo'i ona e fa'aogaina le vailaau fa'ama'i po'o le ava malosi e tape ai le manogi.

I le taimi nei, o oloa silicone faʻatau i luga o le maketi o le ai ai sina manogi, ae mafai ona aveese.Afai o le oloa silicone na e faʻatauina o loʻo i ai pea se manogi malosi pe a uma ona faʻamalo, ma o loʻo tumau pea le manogi pe a mavae ni nai aso, O lona uiga e tatau ona leaga le lelei o le oloa na e faʻatauina.O oloa e pei o silicone molds e tele fesoʻotaʻiga ma le tino o le tagata.O le tele o ia mea e faia i mea'ai-grade silicone, lea e le oona ma le tofo, ma o se silicone saogalemu ma le siosiomaga.


Taimi meli: Aukuso-11-2022