O a mea e aʻafia ai le ola tautua o oloa silicone?

  • gaosi mea pepe

I le taimi nei, o oloa silicone o loʻo i luga o tulimanu uma o le olaga.Pe o mea faʻafomaʻi, mea faʻaeletoroni, sapalai umukuka poʻo mea matagofie, silicone e le mafai ona tuʻueseeseina.O mea nei o le a taʻuina atu ia te oe mea e aʻafia ai le ola tautua o oloa silicone:
E fiafia tagata uma i le silica gel ona e lelei le siosiomaga, saogalemu ma le oona, ae o nisi taimi e le malepe le pusa telefoni ona e lanu samasama le pusa telefoni ma latou te le manaʻo e faʻaaogaina.Seʻi ou taʻu atu ia te oe pe faʻapefea ona faʻaumiumi le ola tautua o oloa silicone.

Silica gel
1. I le faagasologa o le faʻamamaina, e mafai ona e taumafai e faʻaoga faʻamago mama, solo i se ie e leai se pefu, pe fufulu saʻo ma faʻagogo i le vai mafanafana ma tuʻu i se nofoaga faʻafefe.
2. O oloa silikoni e le tatau ona faʻaalia saʻo ile afi poʻo le eletise.
3. Aua le tago i le masini silikoni ma mea maai, ma aua le oomi pe toso le masini i mea mamafa.
4. E mafai ona fa'amamāina le vaega pisia i le pa'u fulunifo.E tatau ona e iloa o oloa silikoni e le faigofie ona faʻamama, o lea e le faigofie ona faʻamama ma solo ma faʻaalia i le la.
5. O mea silicone e iai le eletise eletise ma o se oloa faʻapipiʻi maualuga, o lea taumafai e aua le tuʻuina i totonu o se nofoaga e tele lauulu ma pefu, a leai o le a matua faʻalavelave tele le faʻamama!O le itiiti o le faamamaina e tutusa ma le umi o le ola.
E ui lava o le vevela ma le mamafa o le malosi, fetuutuunai ma le mautu o vailaʻau o le silica gel e lelei tele, e manaʻomia lava ona tausia lelei i le taimi o le faʻaaogaina.O le tausiga le lelei o le a faapuupuuina ai le ola tautua o oloa silica gel.


Taimi meli: Sep-15-2022