O le a se mea e tatau ona ou faia pe a manogi le ipu laulau silikoni?

  • gaosi mea pepe

I le taimi nei silicone tableware, pe i faleaiga poʻo le fale, e mafai ona tatou vaʻaia o se mea tatau mo tatou mea e manaʻomia i aso uma, o lea pe a filifilia le silicone tableware, o mea ma le saogalemu ma le puipuiga o le siosiomaga e matua aoga tele le gauai atu i ai.

 seti fafaga pepe

Silicone tableware e faia i meaʻai silikoni meaʻai e ala i le faʻapipiʻiina, ma e masani lava o se oloa silikoni e leai se tofo.Talu ai i le filifilia o mea faʻapipiʻi silicone, o le filifilia o mea e iai uiga lelei ma le gauai faʻapitoa i le manogi o le a le maua ai se manogi ma vulcanization.O le mea lea, e taua tele le filifilia o mea silicone ma vailaʻau vulcanizing i le taimi o le gaosiga.O nisi taimi, o loʻo maua pea o loʻo i ai se manogi o le laulau silikoni, atonu e mafua mai i le faʻaaogaina e le gaosiga o mea masani silicone mo le gaosiga, ma latou te leʻi faia se galuega lelei i le togafitiga o le manogi.O le ā e tatau ona tatou faia pe a tatou fesagaʻi ma se tulaga mataʻina faapena?O le mea moni, e le faigata, pe a tatou faia ni metotia pe a tatou faʻatau muamua, e mafai ona tatou aveese le manogi i luga o le ipu silikoni.

 

O a la auala e aveese ai le manogi i luga o ipu silikoni?

1. A maeʻa ona faʻamamāina le meaʻai silikoni, o le manogi o le a faasolosolo malie ona mou atu pe a maeʻa ni nai aso i totonu o se nofoaga faʻafefe.

2. O le taoina i se ogaumu vevela maualuga e mafai foi ona aveese le manogi.

3. E mafai ona e faʻaogaina le vai vevela e fufulu ma faʻamago, ma toe fai faʻatasi e faʻaumatia ai le manogi.

4. Fa'asusu i le vai masima ma le vineka, fa'asusu mo le tusa ma le sefulu minute ma ave i fafo e leai se tofo.

5. O le faʻaaogaina o le silica gel deodorant e mafai ona faʻamalo lelei le manogi eseese e mafai ona faʻamatuʻu mai e resins poʻo isi faʻaopoopoga faʻaaogaina i le gaosiga o le silica gel.Silica gel deodorant e maualuga le lelei o le deodorization, faʻaoga talafeagai, puipuiga o le siosiomaga ma le le afaina, ma e tatau ona maua i le maketi.


Taimi meli: Feb-19-2022