O le mea'ai kuka silicone e maua ai ni mea o'ona pe'a fa'avevela?

  • gaosi mea pepe

Silicone kitchenware e taatele i le olaga.Sipuni silisi, pulumu silisi, fala silicone, ma isi mea, mea umukuka silicone ua faasolosolo malie ona ulu atu i olaga o le toʻatele, ae o le toʻatele o tagata o loʻo i ai le fesili lenei: O oloa silikoni e le oona, ae o le a le afaina pe a uma le vevela.E maua mai ai ni mea oona?

 

E mafai ona ou fai atu ma le mautinoa e le oona, aua o tagata gaosi oloa uma o le silica gel e tatau ona ausia tulaga talafeagai a le atunuʻu.O le mea lea, o le oloa e mautinoa lava e leai se mea oona, seivagana ua faʻaaogaina e le gaosiga le faʻaogaina o mea faʻapipiʻi i le gaosiga o le gaosiga e mafua ai faʻafitauli o le saogalemu o oloa, o lea afai e te manaʻo e faʻatau mea umukuka silicone, e leai se faʻafitauli saogalemu e suʻe ai se gaosi oloa silikoni masani e. fa'atupu fa'apea mea umukuka silicone .

 tu4

Mea umukuka silikonie le oona, o le a la ona lelei ma le le lelei?

 

Tulaga lelei o mea umukuka silicone:

1. Silicone kitchenware e faʻapipiʻiina i meaʻai silikoni meaʻai, lea e le oona, leai se tofo, saogalemu ma faʻalelei le siosiomaga.

 

2. Silicone kitchenware e mafai ona gaugau, lomi, feliuliuaʻi, ma isi, e le faʻaogaina le avanoa pe a tuʻuina, ma o le a le mitiia le suauu.E i ai sona aafiaga fa'amamago, o lea o le a le pala ona o le teuina mo se taimi umi.

 

3. O le vevela o le umukuka silicone e fetaui lelei ma meaʻai.Pe malulu pe vevela mea'ai, e mafai e mea'ai kuka silicone ona puipuia le vevela o mea'ai ma fa'aitiitia ai le pa'u o le vevela.O meaʻai e tuʻuina i totonu o le pusa silicone e mafai ona faatumauina le vevela muamua pe a maeʻa se vaitaimi, ma o le a le pasia le vevela i le tagata faʻaoga, o lea e le faigofie ai ona mu.

 

4. Pe a faatusatusa i keramika, o le pito sili ona tele o le umukuka silicone e mafai ona tetee atu i le pa'ū, ma o le a le faia se pisa pe a pa'ū i luga o le eleele.O ipu sima e masani ona faʻaaogaina e Saina e lelei i mea uma, o lona uiga, e maʻaleʻale.E ui lava e mafai e ipu laulau palasitika ona tatalia le pa'ū, e malo le palasitika, ma e ono iai ni ta'e pe a pa'u.Silicone kitchenware e mafai ona togi faʻafuaseʻi e aunoa ma le popole i mea leaga.

 

5. Lelei faʻafefe vevela.O le maualuga o le vevela o le silica gel e lelei tele, e le mafai ona faʻaleagaina pe faʻaleagaina i le maualuga o le vevela o le 240 tikeri Celsius, ma o le a le faʻamaʻaʻaina i -40 tikeri Celsius, o lea e mafai ai ona e faʻaaogaina mo le faʻafefe, kuka, tao, ma isi. .

 

6. Silicone umukuka e faigofie ona faamama.Ona o le silica gel e le pipii i le suauu ma e le mitiia le suauu, e faigofie ona mama.

 

7. Tele lanu ma foliga.E tele lanu e mafai ona faʻafefiloi e tusa ai ma manaʻoga o tagata faʻaoga, ma meaʻai laulau o foliga eseese e mafai ona faʻapipiʻiina.

 

O le faaletonu o le silica gel e faʻatatau i tagata Saina, aua o tagata Saina e faʻaaogaina meaʻai laulau ipu ma lagona e le lelei le faʻaogaina o mea umukuka silikoni.O le mea pito sili ona taua e ui lava o le vevela vevela o le silicone kitchenware e maualuga, e mafai ona ausia.O mana'oga o mea'ai i Sisifo, mo mea'ai Saina, o lona fa'afefe vevela e maualalo lava nai lo mea'ai Saina.Mo se faʻataʻitaʻiga, e le mafai e le silica gel ona paʻi i se afi mumu, o lea e faigofie ai ona faʻaleagaina ma mu.E pei o a tatou meaai falai masani, e mafai ona e tuu i luga e pulea ai le suauu ma fufulu fualaau faisua.Afai e masani ona e kuka meaʻai i sisifo pe 'ai meaʻai malulu, o le lelei o le silicone, e pei o le saogalemu, puipuiga o le siosiomaga, ma le gaugau, e sili atu ona iloga.


Taimi meli: Tes-10-2021